9.A
Slavnostní oběd 9. tříd
Ve čtvrtek 29.6. vyučování končí po slavnostním obědu v 11, 30 hod.
Slavnostní zakončení školního roku
Vážení rodiče,
dovolujeme si Vás pozvat dne 29.6. na slavnostní zakončení školního roku, které se uskuteční v obřadní síni vysočanská radnice od 17 hodin.
Ředitelské volno
V úterý 2.5. 2023 je vyhlášeno ředitelské volno.
Třídní schůzky
Dne 17. 4. 2023 se od 18.00 hod. konají třídní schůzky ve třídě 9.A.
Vyzvednutí zápisových lístků na střední školy
Ve čtvrtek 9. března od 16:00-17:00h si prosím vyzvedněte ve třídě 9.A zápisové lístky na střední školy pro vaše děti.
Konzultace 16. 1. 2023
Dne 16. 1. 2023 proběhnou v čase 17:00–18:30 konzultace.
Nový školní řád
Od 1.12.2022 bude v platnosti nový školní řád. Je umístěn na webu školy.
Schola Pragensis 2022
Ve čtvrtek 24. 11. navštívíme veletrh středních škol. Sraz v 8,00 hodin před školou. S sebou si vezměte lítačku, svačinu, tašku na letáčky a propagační materiály. Akce končí návratem ke škole kolem 13,30. Odpolední výuka se koná.
Třídní schůzky
Dne 14. 11. 2022 se od 18.00 hod. konají třídní schůzky ve třídě 9.A.
20.10.202 Jarmark řemesel
1.- 6. vyučovací hodina, sraz před školou v 7,40 hod. S sebou lítačku a svačinu.
Třídní schůzky
Ráda bych Vás informovala, že první třídní schůzky ve školním roce 2022/2023 se konají již 1. září od 18.00 ve třídě 9.A.
Školní rok 2022/2023
ZIMNÍ ŠKOLA V PŘÍRODĚ – II. TURNUS – 6. 2. – 12. 2. 2022
Vzhledem k dalším nařízením MZD od 26. 1. 2022 platí:
- NUTNÉ – jelikož je vašim dětem 12+, je nutné podstoupit PCR test v pátek 4. 2. 2022, aby nebyl starší 72 hodin – výsledek testování je nutné odevzdat před odjezdem u autobusu panu učiteli Mgr. Danielu Zálešákovi
- Bez dokladu o negativním výsledku testování dítě nemůže odjet na školu v přírodě
- u dítěte či dospělého od 26. 1. 2022, kdy byl u dotyčných prokázán pozitivní PCR test, je možno tohoto jedince vyřadit z testování a karantény
- žádáme vždy po této nemoci doručit do školy doklad o prodělané nemoci či výsledek pozitivního PCR testu
- telefonní číslo na vedoucího pane učitele výjezdu: Mgr. Daniel Zálešák – 607 831 360 - možno volat mezi 19:00 a 20:00 hodin, aby nebyl rušen průběh pobytu
- dále pojede jako druhý pedagog pan učitel Petr Všetíček
21. 1. 2022
KARANTÉNA 8.A
Vážení rodiče,
dne 20.1. 2022 bylo Vaše dítě v kontaktu s osobou, která je covid-19 pozitivní. Karanténní opatření byla shledána do úterý 25.1. 2022 včetně. V pondělí a v úterý bude probíhat online výuka. Děti jdou opět do školy ve středu 26. 1. 2022.
17. 1. 2022
KARANTÉNA 8.A
Vážení rodiče,
dne 14.1. 2022 bylo Vaše dítě v kontaktu s osobou, která je covid-19 pozitivní. Karanténní opatření byla shledána do středy 19.1. 2022 včetně. V úterý a ve středu bude probíhat online výuka. Děti jdou opět do školy až ve čtvrtek 20. 1. 2022.
6. 1. 2021
Třídní schůzka
Vážení rodiče,
ráda bych Vás pozvala na on-line třídní schůzku.
Sejdeme se v pondělí 10. 1. 2022 v 18.00 na Teams. Připojte se, prosím, přes přihlašovací údaje svého dítěte.
S pozdravem Petra Kopřivová
11. 12. 2021
Vyhlášení ředitelského volna ve dnech 20. - 22. 12. 2021
Vážení rodiče,
přeposílám sdělení od paní ředitelky:
Vážení rodiče, milí žáci,
dovoluji si Vám oznámit, že v zájmu zpomalení možnosti šíření infekce covid-19 a na základě současné epidemiologické situace na území České republiky, hlavního města Prahy, vyhlašuji ve dnech 20.-22.12.2021 ředitelské volno.
Na toto volno plynule naváží od 23.12.2021 vánoční prázdniny.
Žáci nastoupí opět do školy v pondělí 3.ledna 2022.
Zárověň bych Vás při této příležitosti chtěla požádat, abyste před lednovým nástupem do školy absolvovali se svými dětmi PCR testy a pomohli nám tak zpomalit šíření nákazy covid-19 ve škole.
Přejeme Všem krásné a pohodové vánoční svátky a do nového roku hlavně hodně zdraví.
PaedDr. Alena Nídlová
10. 11. 2021
Třídní schůzka
Vážení rodiče,
ráda bych Vás pozvala na on-line třídní schůzku.
Sejdeme se v pondělí 15. 11. 2021 v 18.00 na Teams. Připojte se, prosím, přes přihlašovací údaje svého dítěte.
S pozdravem Petra Kopřivová
Screeningové testování - 8. a 15. 11. 2021
Dne 1. listopadu 2021 Vláda ČR schválila mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví, ze kterého vyplývá, že na území vybraných okresů proběhne ve dnech 8. a 15. listopadu 2021 testování na onemocnění covid-19, a to dětí v přípravných třídách základních škol a přípravných stupních základních škol speciálních, žáků základních škol a žáků v denní formě vzdělávání ve středních školách a konzervatořích.
Informace k testování pro rodiče a žáky
Přesunutí termínu třídních schůzek
Vážení rodiče,
termín třídních schůzek, které se měly konat dne 8. 11. 2021, se posouvá o týden.
Třídní schůzky budou probíhat formou ON-LINE NA TEAMSECH VE DNECH 15., 16., 18. a 19. listopadu 2021 z důvodu karantén a epidemiologické situace. Přesný termín vám sdělím přístí týden.
Testování všech žáků školy - 1. 11. 2021
Dopis MČ Praha 9 + Průběh testování + Souhlas zákonného zástupce
26. 10. 2021
Vážení rodiče,
vzhledem ke zvyšujícímu se výskytu onemocnění COVID 19 a k zajištění maximální možné prezenční výuky v našich školách se Městská část Prahy 9 rozhodla provést dne 1. 11. 2021 testování všech žáků škol, včetně žáků očkovaných i žáků po prodělaném onemocnění covidu.
Žáci, kteří dnes v úterý 26. 10. 2021 nejsou ve škole a děti z tříd v karanténě, rodiče vyplní online formulář a odešlou ho na e-mail svému třídnímu učiteli.
Kdo z rodičů nemá možnost podepsaný formulář naskenovat a zaslat třídnímu učiteli, napíše do e-mailu dovětek, že souhlasí s testováním - toto nahradí podpis na formuláři.
informace pro rodiče (1.12 MB)
28. 8. 2021
První třídní schůzka ve školním roce 2021/2022 se bude konat 1. září od 18:00 ve třídě 8.A.
Začátek školního roku
Testování - začátek školního roku
Očkování 12+ - COVID 19
10. 6. 2021
TŘÍDNÍ SCHŮZKA
Vážení rodiče,
ráda bych Vás pozvala na on-line třídní schůzku.
Sejdeme se v pondělí 14. 6. 2021 v 19.30 jako posledně na Teams. Připojte se, prosím, přes přihlašovací údaje svého dítěte.
Individuální konzultace s jednotlivými učiteli proběhnou 14. 6. v budově školy od 17.00-19.00. Rodiče musí mít s sebou respirátor nebo roušku a při příchodu podepíší čestné prohlášení o negativitě Covidu.
S pozdravem Petra Kopřivová
9. 6. 2021
Oprava jména kandidáta do Školské rady
Vážení rodiče,
na kandidátce došlo k záměně křestního jména jednoho z kandidátů. Jedná se o pana Kozla. Není to Tomáš, ale pan Jaromír Kozel - rodič ze 3. B. Dnes to také opravila paní Dita Franklová do protokolu.
Přípravný výbor se moc omlouvá za toto nedopatření.
PaedDr. Alena Nídlová
ředitelka školy
9. 6. 2021
Vážení rodiče,
ředitelka Základní školy Špitálská 789, Praha 9 - Vysočany v souladu s § 167 odst. 4 zákona 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), vyhlašuje volby do školské rady.
Volby dvou zástupců rodičů do školské rady na období 2021 až 2024 se uskuteční korespondenční formou v termínu 10. 6. - 17. 6. 2021. Prostřednictvím žáků obdržíte hlasovací lístky obsahující jména šesti kandidátů.
Z nich zaškrtnete 2 kandidáty, pro které hlasujete, a lístek prostřednictvím dítěte vrátíte třídní učitelce či učiteli, kteří si odevzdání hlasovacího lístku zaevidují a zajistí vhození označeného volebního lístku do hlasovací urny.
Pokud máte ve škole více dětí, vždy hlasujete pouze jednou.
Výsledky voleb budou zveřejněny na webu školy.
PaedDr. Alena Nídlová
ředitelka školy
31. 5. 2021
PCR testování od středy 2. 6. 2021 – doplnění informací
Pokud má rodič na škole více než 1 dítě, musí každé dítě zaregistrovat zvlášť. To znamená:
- 1. dítě zaregistruji, naskenuji QR kód a potvrdit naskenování (OK) a odeslat celou žádanku.
- Zavřít aplikaci.
- 2. dítě – opět aplikaci otevřít a postupovat stejně, jako při registraci 1. dítěte
- potvrzení o registraci Vám přijde do maximálně 15 minut na telefon, ze kterého registrace proběhla
- v případě, že nedostanete potvrzení o registraci formou SMS, QR kód nebyl načten a postup musíte znovu opakovat
- při registraci si překontrolujte, zda máte správně vyplněna všechna políčka
- žádáme o vrácení vyplněného dotazníku k testu – NUTNÉ K PÁROVÁNÍ
17. 5. 2021
Informace o volbách do školské rady
aktuality/aktuality/volby-do-skolske-rady-3159cs.html
12. 5. 2021
Vážení rodiče, milí žáci,
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na jednání vlády ČR dne 10. května 2021 bylo vydáno:
Novelizované mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví k omezení provozu ve školách a školských zařízeních, s účinností od 17. 5. 2021.
Tímto mimořádným opatřením se oproti současnosti mění následující:
Na základních školách:
- na území celé České republiky se umožňuje osobní přítomnost žáků 1. stupně bez rotací a osobní přítomnost žáků 2. stupně bez rotací,
- na území celé České republiky se ruší povinnost homogenních tříd a skupin.
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví k testování žáků a studentů
s účinností od 17. května 2021, které se mění oproti současnému stavu:
- dochází ke změně frekvence RT-PCR testování (na těch školách nebo školských zařízení, které se rozhodnou nahradit antigenní testování testováním metodou RT-PCR) ve školách na 1x za 14 dní,
- nebude-li žák nebo student přítomen v den termínu testování ve škole, testování antigenním testem se provede v den jeho příchodu,
- ve vnitřních prostorách pak nadále platí povinnost nosit ochranu nosu a úst.
POZOR, ZMĚNA TERMÍNŮ - DŮLEŽITÉ
ZMĚNA ODEVZDÁVÁNÍ PCR TESTŮ – ZKUMAVEK + FORMULÁŘŮ
1. C, 3. A, B, C, 5. A, B, 6. A, B, 7. A, B, C – NEBUDE SVOZOVÝ DEN V PÁTEK 14. 5. 2021
– TERMÍN JE POSUNUT Z DŮVODU MIMOŘÁDNÉHO OPATŘENÍ MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ s účinností od 17. května 2021
Zkumavky v igelitovém sáčku s formulářem donesou žáci těchto tříd
ve středu 19. 5. 2021 ráno s sebou do školy, kde budou vyučujícími vybrány.
Nezapomeňte na nutnost se doma zaregistrovat a naskenovat QR kód ze dna zkumavky a odeslat. Je to nutné pro spárování výsledků se vzorkem PCR testů vašich dětí.
Děkujeme za pochopení těchto změn a spolupráci
4. 5. 2021
Další informace k testování
Prostudujte si, prosím, další aktualizované informace k testování.
aktuality/aktuality/testovani-2-stupne-6-5-2021-3149cs.html
Doplnění informací k testování žáků – 6. 5. 2021– 2. stupeň
HLAVNÍ BUDOVA – 6. A,B, 7. A,B,C
Testování bude probíhat ve vestibulu školy a v šatnách 2. stupně s příchodem z boku budovy –
6. A, B, 7.A, B, C vždy po skupinách.
5. A, B - povinný příchod v 7, 30 hod.
6.A, B - povinný příchod v 7, 40 hod.
6. A – testování ve vestibulu školy – 7,40 hod.
6. B – testování v šatnách 2. stupně – 7,40 hod.
7. A, B - povinný příchod v 8, 00 hod.
7. C - povinný příchod v 8, 20 hod.
7. A – testování ve vestibulu školy – 8,00 hod. (dívky), 9.30 (chlapci)
7. B – testování v šatnách 2. stupně – 8,00 hod.
7. C – testování v šatnách 2. stupně – 8,20 hod.
JE NUTNÉ DODRŽOVAT DOBU PŘÍCHODU PRO DANOU TŘÍDU
Postup:
Na odběr půjde vždy skupina dětí dle pokynů zaměstnance školy.
Žák si sám provede odběr stěru z nosu a vyčká 15 minut na výsledek testu.
U odběru bude pedagogický pracovník nebo jiný zaměstnanec školy.
Na výsledky testu vyčkají děti před školou, kde budou dodržovat rozestupy.
Dítě s negativním výsledkem odchází do své třídy.
Dítě s pozitivním výsledkem obdrží po ukončení testování celé třídy „Potvrzení o pozitivním výsledku antigenního testu“a vyčká na příchod zákonného zástupce v určené místnosti školy. Škola zákonného zástupce vyrozumí o pozitivním výsledku.
Zákonný zástupce se spojí s pediatrem, který rozhodne o dalším postupu.
Zákonný zástupce je povinen školu informovat o dalších výsledcích testů, pro případnou karanténu celé třídy.
Prosíme rodiče, aby při vstupu do budovy školy dodržovali všechna doporučená protiepidemiologická opatření a tím nám pomáhali chránit zdraví všech dětí a pracovníků školy.
V pátek 7. 5. 2021 obdrží žáci 6. a 7. ročníků sadu PCR testů – plivacích.
Následující pátek 14. 5. 2021 přinesou ŽÁCI NEBO ZÁKONNÍ ZÁSTUPCI ŽÁKŮ do HLAVNÍ BUDOVY ŠKOLY NA VRÁTNICI OD 8:00 DO 10:00
sáček se zkumavkou s odebraným vzorkem svých slin + tištěný formulář.
I tento formulář je třeba řádně vyplnit a odevzdat ve škole společně s odebraným vzorkem.
Podmínkou testování PT-PCR je řádná registrace odebraného vzorku do formuláře akreditované laboratoře na https://www.covid-ghc.com/skola.
Pokud nebude vzorek donesen v pátek 14. 5. 2021 v určeném čase, dítě bude muset být testováno v pondělí 17. 5. 2021 a ve čtvrtek 20. 5. 2021 antigenním testem.
Před odevzdáním vzorku je třeba on-line vyplnit údaje dítěte a oskenovat QR kód z černého uzávěru na zkumavce. Formulář laboratoře má tlačítko na skenování – Skenovat QR kód - . Pro vyplnění formuláře je nutný chytrý telefon s fotoaparátem. Odevzdání vzorku bez registrace neumožní párování a následné zaslání výsledku testu.
V případě, že bude Vaše dítě otestováno PCR testem, nebude se muset znovu testovat antigenním testem. Zároveň PCR testování umožňuje vyšší citlivost na detekci viru COVID- 19, a proto zaručí větší ochranu žáků před vzájemným přenosem infekce. Pokud se rozhodnete sadu nepoužít, prosím, vraťte ji po dítěti do školy.
Testování se neprovádí u osob:
a) které doloží negativní výsledek RT- PCR nebo POC antigenního testu provedených na odběrovém místě, které nejsou starší 48 hodin,
b) které prodělaly onemocnění COVID – 19 a neuplynulo více než 90 dní od prvního PCR testu s pozitivním výsledkem. Tuto skutečnost musí osoba prokazatelně doložit potvrzením od lékaře, lékařskou zprávou, zprávou z laboratoře v listinné podobě.
Jiný den než pátek 14. 5. 2021 k odevzdání vzorku PCR testu – plivací není možný.
29. 4. 2021
Informace o nástupu dětí do školy a o testování jsou na stránkách školy.
Vyučování bude podle rozvrhu včetně vyučování odpoledního.
Na tělesnou výchovu budou děti chodit ven, další informace jim podají vyučující TV.
Příští pátek, 7. 5., není ředitelské volno.
Obědy jsou přihlášeny pro všechny žáky, kteří se stravovali ve školní jídelně. Kdo nemá zájem, nezapomeňte oběd odhlásit.
Testování bude probíhat ve vestibulu školy. Povinný příchod 8.00.
Seznamte se, prosím, s následujícími odkazy z webových stránek školy:
aktuality/aktuality/2-stupen-navrat-do-skoly-3-5-2021-3144cs.html
aktuality/aktuality/doplneni-informaci-k-testovani-3145cs.html
aktuality/aktuality/reditelske-volno-7-5-2021-zruseno-3143cs.html
24. 4. 2021
Online třídní schůzka
Online třídní schůzka se uskuteční v pondělí 26. 4. 2021 v 18.00 na Teams. Připojte se, prosím, přes přihlašovací údaje svého dítěte.
Přihláška na volitelné předměty pro školní rok 2021/2022
Na stránkách školy aktuality/aktuality/volitelne-predmety-pro-sk-rok-2021-22-3137cs.html naleznete přihlášku na volitelné předměty pro příští školní rok.
8. 4. 2021
Výuka od 12. 4. 2021 pro žáky 2. stupně pokračuje nadále distančním způsobem.
Výdej obědů do jednorázových nádob bude probíhat od 13:15 do 13:45 u vchodu do školní jídelny.
Aktualizované informace naleznete na webových stránkách školy v sekci Aktuality.
31. 3. 2021
Poučení o bezpečnosti před prázdninami
Milí sedmáci,
přeji vám veselé Velikonoce, užijte si jarního počasí. Buďte opatrní, dávejte na sebe pozor.
- poučení o chování na veřejných komunikacích (bezpečný pohyb na veřejných komunikacích, jízda na kole, technický stav jízdního kola, dopravní kázeň)
- poučení o nebezpečí vzniku požáru (kouření, nevhodná manipulace s ohněm, zábavná pyrotechnika)
- poučení o nebezpečí koupání na místech neznámých
- poučení o škodlivých vlivech alkoholu, kouření a drog
- poučení a upozorněni na možná nebezpečí v případě nálezu neznámých či dokonce nebezpečných předmětů a na manipulaci s nimi, poučeni jak se v těchto situacích zachovat
- poučení o možných dalších nebezpečích (pohyb ve výškách, zvířata apod.)
14. 3. 2021
Informace k přijímacímu řízení
Podle posledních infromací z MŠMT se přijímací zkoušky na víceletá gymnázia uskuteční 5. a 6. května. Původně měly být jednotné přijímací zkoušky mezi 12. a 15. dubnem.
1. 3. 2021
Nové informace z aktualit školy
Stravování ve školní jídelně od 8. 3. 2021 při distanční výuce
Obědy budou vydávány u hlavního vchodu do budovy školy do jednorázových obalů od 12.30 do 13.15 hodin.
Informace o provozu základní školy od 27. 2. 2021
Vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci Vláda ČR dne 26.2.2021 přijala krizové opatření č. 200, kterým se nad rámec dosavadních opatření zakazuje osobní přítomnost žáků 1. a 2. ročníků ZŠ.
Distančně se bude vyučovat v 1. a 2. třídách podle běžného rozvrhu, hodiny on-line vysílání budou dány na web školy po schůzce vyučujících 1. a 2. ročníků v pondělí 8.3.2021.
Třídní učitelé těchto tříd se s Vámi spojí prostřednictvím Bakalářů a stránek třídy, kdy Vám vše upřesní.
Distanční výuka pro 3. - 9. ročníky bude pokračovat stejným způsobem jako doposud.
Ošetřovné: odkaz https://www.cssz.cz/web/cz/aktualni-informace-k-osetrovnemu
PODLE NOVÝCH PRAVIDEL ŠKOLA JIŽ NEVYPLŇUJE ŽÁDNÁ POTVRZENÍ
Sledujte prosím nadále webové stránky školy.
27. 1. 2021
Od 1.2. vyučuje matematiku pan učitel Milan Zuska.
Online hodiny matematiky
- úterý 1. vyučovací hodina,
- středa 3. vyučovací hodina.
23. 1. 2021
Vážení rodiče,
ráda bych Vás pozvala na on-line třídní schůzku.
Sejdeme se v úterý 26.1.2021 v 18.00 jako posledně na Teams. Připojte se, prosím, přes přihlašovací údaje svého dítěte.
S pozdravem Petra Kopřivová
1. 1. 2021
Výuka bude od 4. ledna 2021 probíhat DISTANČNĚ, žáci zůstávají doma na online výuce. Prosím sledujte web školy a stránky třídy.
Výuka 3. – 9. ročníků bude probíhat dle běžných rozvrhů tříd.
Rozvrh s barevně vyznačenými videohodinami bude na web školy vyvěšen v pondělí 4. 1. 2021 v odpoledních hodinách po poradě pedagogů.
VŠICHNI ŽÁCI, KTEŘÍ JSOU NA DISTANČNÍ VÝUCE A CHTĚJÍ OBĚD ZE ŠKOLNÍ JÍDELNY, MUSÍ SI SAMI OBĚDY PŘIHLÁSIT. VAŘÍ SE VŽDY JEDNO JÍDLO
OBĚDY BUDOU VYDÁVÁNY DO JEDNORÁZOVÝCH NÁDOB OD 13:00 DO 13:30 U HLAVNÍHO VCHODU DO ŠKOLY
Veškeré informace k výuce od 4. 1. naleznete zde.
24. 11. 2020
Online třídní schůzky proběhnou dne 26. 11. 2020 v 18.00 přes účet dětí v Teams (tým Zeměpis 7.A).
Program schůzky:
- Seznámení s dodatky ke školnímu a klasifikačnímu řádu k distanční výuce
- Výuka od 30. 11. (Od 30. 11. do 4. 12. probíhá výuka 7. ročníku distančně. Od 7. 12 do 11. 12. probíhá výuka 7. ročníku prezenčně v budově školy. Od 14. 12. do 18. 12. probíhá výuka opět distančně.)
- Možnost konzultací
- Organizace školního roku (Ředitelské volno je vyhlášeno na 21. a 22. prosince.)
- Školní jídelna
- Zimní škola v přírodě
14. 10. 2020
UPRAVENÝ ROZVRH HODIN PRO DISTANČNÍ VÝUKU
aktuality/aktuality/rozvrh-hodin-pro-distancni-vyuku-2-stupne-2928cs.html
POZOR ZMĚNY, STRAVOVÁNÍ V DOBĚ DISTANČNÍ VÝUKY
aktuality/aktuality/stravovani-v-dobe-distancni-vyuky-2919cs.html
DISTANČNÍ VÝUKA OD 14.10.2020
Vážení rodiče,
podle rozhodnutí vlády mají všichni žáci ZŠ od 14. 10. 2020 nařízenou distanční výuku.
Přehled pravidel pro distanční výuku naleznete v záložce Aktuality: aktuality/aktuality/distancni-vyuka-od-14-10-2020-2918cs.html
Učitelé nově aktualizovali seznam online hodin.Videokonference plánované na tento a příští týden mají žáci zapsané v žákovských knížkách.
Vážení rodiče,
v případě, že dojde k mimořádnému opatření a škola bude muset přejít k distanční výuce z nařízení vlády, KHS nebo naplněním podmínek zákona podle manuálu MŠMT, má škola připraveny a bude pro realizaci distanční výuky používat platformy Komens v Bakalářích a MS Teams v Office 365.
Distanční výuka je nově uzákoněná a tedy povinná.
1) Pedagogové od 6. tříd s vyučujícím IT a třídními učiteli nacvičují přihlašování a práci v systému
MS Teams. K dispozici je i platforma Komens v Bakalářích.
2) Pro žáky 1. stupně bude probíhat nácvik v platformě Komens v Bakalářích, malé děti se přesto bez pomoci rodičů neobejdou.
3) Rodiče žáků 1. a 2. stupně mají na webu školy v Bakalářích návod - Informační systém, jak získat přihlašovací jméno a heslo pro přístup do aplikace.
4) V případě nařízení distanční výuky pro 2. stupeň nebude provoz školní jídelny pro žáky 2. stupně přerušen, školní jídelna umožní odběr obědů v rámci školního stravování (za dotovanou cenu) i žákům, kteří se povinně vzdělávají distančním způsobem.
5) V případě nařízení distanční výuky pro 2. stupeň bude žákům oběd vydáván ve školní jídelně do jídlonosičů od 13:30 do 14:00 hodin tak, aby výdej jídla respektoval všechna platná epidemiologická nařízení (roušky, dezinfekce, návleky, rozestupy).
6) Žáci, kteří se po tuto dobu distanční výuky nebudou chtít stravovat ve školní jídelně, musí si své obědy ve školní jídelně odhlásit elektronickou cestou.
7) Povinnost omlouvání z výuky platí ve stejné rovině, jež stanoví Školský zákon – povinnost omlouvání do 3 kalendářních dnů po počátku absence
Vážení rodiče,
vzhledem k současné situaci se budou konat v úterý 1. září 2020 TŘÍDNÍ SCHŮZKY:
- 2. stupeň - od 18:00 v kmenových třídách
PROSÍM, ÚČAST ZÁKONNÝCH ZÁSTUPCŮ NA TŘÍDNÍCH SCHŮZKÁCH JE DŮLEŽITÁ PRO ZAJIŠTĚNÍ BEZPEČNÉHO PROVOZU ŠKOLY.